Synoptik bäst i Sverige på kundmöten
Synoptik är bäst i Sverige vid kundmötet inom kategorin mode och därmed bäst i optikbranschen. Det visar en undersökning gjord av Better Business där omdömen från ”mystery shoppers” har kartlagt de största svenska butikskedjorna.
Synoptik tar hem förstaplatsen i kategorin mode och placerar sig på sjätte plats, bäst placering av optikkedjorna, när alla de 100 största butikskedjorna jämförs. Ett resultat som Synoptik är mycket stolta över.

– Att vårt kundmöte är bäst i Sverige inom kategorin mode och att vi får en topplacering när alla de hundra största butikskedjorna jämförs är vi mycket glada och stolta över. En stor eloge till alla våra fantastiska medarbetare runt om i landet som varje dag jobbar hårt för att ge våra kunder en förstklassig upplevelse. När det handlar om mystery shopping så vet man att den verkligen mäter vardagen ute i butikerna. Ingen vet i förväg att man ska bli bedömd och det går därför inte att putsa till något, vilket gör det extra roligt, säger Roland Olsson, vd på Synoptik.