Egna modeller i reklamkampanj

Synsam har lanserat en ny reklamkampanj där företagets egna kvinnliga medarbetare står i rampljuset. Kampanjen lyfter fram höstens nyheter inom glasögon och solglasögon, som bärs av medarbetare från olika delar av Synsams verksamhet.

I en tid då äkthet spelar en allt större roll i kundernas förtroende, väljer Synsam att gå en ny väg i sin marknadsföring. I stället för att använda externa modeller eller kändisar, presenteras produktnyheterna denna gång av de egna medarbetarna. I kampanjen visar de upp ett flertal välkända varumärken, bland annat Oscar Eide, Jämtö och Fellepini.

– Vi är otroligt stolta över våra medarbetare och i den här kampanjen får några av dem chansen att representera vårt företag och visa upp höstens nyheter. Dessa produkter är resultatet av det arbete våra anställda gör varje dag för att hjälpa våra kunder att både se bra ut och se bra. Det är på riktigt och det känns äkta och genuint att få synliggöra det, säger Susanne Westford, HR- och marknadsdirektör för Synsam Group.