Toppmodernt butikskoncept på Frölunda Torg
Synoptik har lanserat sitt nya butikskoncept på Frölunda Torg i Göteborg. Med fokus på ögonhälsa kombinerat med den senaste utrustningen samt ett utökat utbud av exklusiva märkesbågar och produkter är ambitionen att ge kunderna en ännu bättre service- och kundupplevelse.
– Det nya butikskonceptet är ett stort steg i vår utveckling framåt. Vi kommer fortsätta med vårt tydliga fokus på ögonhälsa där vi har stor kunskap, lång erfarenhet och erbjuder den senaste tekniken. Det i kombination med vår satsning på ett konkurrenskraftigt sortiment, gör oss mycket starka. Vi har höga förväntningar på det nya konceptet och är mycket glada över att vi äntligen kan börja rulla ut det med start i Göteborg, säger Roland Olsson, vd på Synoptik.
Som en av Synoptiks största butiker blir butiken på Frölunda Torg först ut i lanseringen av det nya konceptet. Under den närmsta framtiden kommer en handfull butiker successivt att byggas om och uppgraderas.
